Couchpotato.gr

Couchpotato.gr

16·Ιαν·2010 Dollhouse 2×12 “The Hollow Men”

Are you still me? Because I could use someone to shoulder some of the guilt.

dollhouse-2x12

Ο Άντονι και η Πρία επιστρέφουν στο κατεστραμένο dollhouse και βρίσκουν την καρέκλα έτοιμη με το imprint του Τόφερ. Ο Άντονι κάθεται στην καρέκλα και σηκώνεται ως Τόφερ 2.0 για να εξηγήσει τι έγινε. Για άλλη μια φορά η μίμηση είναι αψεγάδιαστη. Οι κάμερες ασφαλείας έχουν σβηστεί, όχι όμως και μια κρυφή κάμερα που μόνο ο Τόφερ ξέρει, που δείχνει τον Μπόιντ να ναρκώνει την Έκο. Ο Άντονι παίρνει την προσωπικότητα του πίσω, ενισχυμένη με γνώση πολεμικών τεχνών, και το ζεύγος πάει να βρει τους υπόλοιπους.

Στο μεταξύ στα κεντρικά την Ρόσουμ στην Αριζόνα, ο Μπάλαρντ με τη Μέλι ψάχνουν να βρουν τρόπο να καταστρέψουν το mainframe και καταλήγουν στο σύστημα ψύξης. Είναι λίγο περίεργο μια που πριν λίγο καιρό μάθαμε ότι αποτελείται από τους actives που είναι στη σοφίτα. Εκεί φτάνει στα αυτιά τους το τρίγκερ της δολοφόνου Μέλι (there are three flowers in the vase…) και ακολουθεί πάλη. Τελευταία στιγμή αναγνωρίζει τον Μπάλαρντ και αυτοκτονεί για να τον σώσει. Πρώτο θύμα.

Ο Μπόιντ εξηγεί ότι ο οργανισμός της Κάρολαϊν έχει μια ιδιαιτερότητα που την κάνει ξεχωριστή. Την είχαν ανακαλύψει σε κάτι παλιές εξετάσεις και την παρακολουθούσαν από τότε (Χτυπάει ευαίσθητη χορδή αυτό τώρα, πάντα ένιωθα άβολα με τις ιατρικές εξετάσεις και την προστασία προσωπικών δεδομένων. Ιδιαίτερα εκείνες που κάνεις για να προσληφθείς από μεγάλη εταιρία). Ο νωτιαίος μυελός της μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το εμβόλιο απέναντι σε αυτά που έρχονται. Από τη στιγμή που δεν μπορεί κανείς να σταματήσει την επερχόμενη καταστροφή, ας είναι τουλάχιστον από αυτούς που θα γλιτώσουν. Ο Μπόιντ θεωρεί την Αντέλ, τον Τόφερ και τους άλλους οικογένεια του, τους αγαπάει και θέλει να τους εμβολιάσει.

Βλέπουμε λοιπόν ότι επιλέγουν να κάνουν τον Μπόιντ εντελώς τρελλό. Δεν υπάρχουν περίπλοκα κίνητρα για τις πράξεις του, είναι ψυχοπαθής. Έτσι απαντούν το ερώτημα, γιατί έπαιζε παιχνίδια τόσα χρόνια, γιατί ήταν απαραίτητα όλα αυτά. Για μένα είναι απογοητευτική αυτή η εξήγηση.

Ο Τόφερ επιδιορθώνει το remote wipe και το χρησιμοποιεί για να κάνει τον Μπόιντ κούκλα για να γλιτώσει τους φίλους του. Η σκηνή που ακολουθεί είναι γεμάτη τραγική ειρωνία. Ο Μπόιντ σε ουδέτερη κατάσταση, με την αθωότητα ενός παιδιού και ζωσμένος με εκκρηκτικά περιμένει υπάκουα να αδειάσει το κτήριο για να ενεργοποιήσει τον μηχανισμό καταστρέφοντας το εργαστήριο της Ρόσουμ. Ο Μπάλαρντ ρωτάει αν έσωσαν τον κόσμο, και η Έκο απαντά θετικά.

Όμως οι εικόνες του Epitaph One δείχνουν το αντίθετο. Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο; To φινάλε της σειράς πήρε μια βδομάδα αναβολή, άρα θα περιμένουμε να το μάθουμε μέχρι τις 29 Ιανουαρίου.

Εσάς πως σας φάνηκε;


Tags: Dollhouse · Κριτική, Σχόλια: 1 Σχόλιο


1 Σχόλιο μέχρι τώρα

  • 1 Radical Dude // 17 Ιανουαρίου, 2010 στις 00:33

    Ειναι κακο που χαιρομαι που ολα οδηγουν στα γεγονοτα του Epitaph One? 😀

Σχολιάστε:

XHTML: Μπορείτε να κάνετε χρήση των εξής tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>